مجتبی محرمی:قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است!

14-11-18-11423img_0186سه‌شنبه گذشته مجتبی محرمی سر تمرین پرسپولیس رفت و با برانکو و شاگردانش خوش و بش کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به شدت از نحوه بازی تیم محبوبش راضی است و این مسئله را حین مصاحبه به وضوح می‌شد احساس کرد. با ما و مجتبی محرمی باشید تا انتهای یک مصاحبه خودمانی.

چه شد که سر تمرین پرسپولیس رفتید؟
از بس که این پرسپولیس خوشگل بازی می‌کند، وظیفه خودم دانستم سر تمرین بروم و به برانکو و شاگردانش خسته نباشید بگویم.

پس شما هم حامی برانکو هستید؟
من از همان اول هم از برانکو حمایت کردم. این مربی کارش را بلد است و خداوکیلی تیم خوبی ساخته است. البته تا جایی هم که می‌دانم، اغلب پیشکسوتان پرسپولیس مثل علی‌آقا پروین، علی کریمی و بقیه هم از برانکو حمایت کرده‌اند.

به برانکو چه گفتی؟
همین حرف‌های معمولی دیگر… تبریک گفتم و از بازی تیمش تعریف کردم که واقعاً هم تعریفی است. قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است!

شما گفتید این پرسپولیس از پرسپولیس دهه ۶۰ هم زیباتر بازی می‌کند.
به هر حال وظیفه همه ما پیشکسوتان است تا به بازیکنان پرسپولیس روحیه بدهیم. سال‌هاست همیشه از پرسپولیس دهه ۶۰ صحبت می‌شود و به نظرم دیگر کافی است. پرسپولیس فعلی می‌تواند خیلی افتخارات را کسب کند و این اتفاق با تمدید قرارداد برانکو و حفظ این بازیکنان می‌تواند بیفتد.

قرارداد برخی بازیکنان مثل مهدی طارمی هم در پایان فصل به اتمام می‌رسد، نظری ندارید؟
مهدی فوتبالیست کاردرستی است. اخلاق خوبی هم دارد و واقعاً برای پرسپولیس یک ستاره است. او باید تصمیم درستی برای خودش بگیرد و این توانایی را هم دارد که در اروپا توپ بزند اما من و همه پرسپولیسی‌ها دوست داریم حداقل یک فصل دیگر او را با پیراهن تیم خودمان ببینیم. باشگاه هم اگر می‌خواهد مهدی را نگه دارد، باید دست بجنباند.

اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به نفع پرسپولیس است را قبول داری؟
انصاف هم خوب چیزی است. من نمی‌خواهم از کسی یا تیمی اسم بیاورم ولی این پرسپولیس بیشتر لطمات را از اشتباهات داوری در این فصل خورده است. جام حذفی را به همین دلیل از دست داد و حالا زدن این حرف‌ها اصلاً جالب نیست. پرسپولیسی‌ها باید مراقب این جوسازی‌ها باشند و کار خودشان را انجام دهند.

جوسازی‌ها؟
به هر حال وقتی یک تیم اینقدر خوب و تماشایی بازی می‌کند، حساسیت دیگران را برمی‌انگیزد. به محمودخان (خوردبین) هم گفتم پرسپولیسی‌ها نباید وارد این حاشیه‌ها شوند.

جالب است. مجتبی محرمی که خودش استاد حاشیه بود، حالا این حرف‌ها را می‌زند.
(می‌خندد) ای بابا! سال‌ها از دوران بازی ما گذشته است و باز شما خبرنگاران بحث حاشیه را مطرح می‌کنید. انصافاً مجتبی محرمی فقط حاشیه بود؟ چیز دیگری توی فوتبال نداشت؟

حق با شماست. مجتبی محرمی بهترین دفاع چپ بعد از انقلاب فوتبال ماست و شاید یک مقدار از این حیث به شما اجحاف شده باشد.
من توقعی از کسی ندارم. ادعایی هم درباره فوتبالم نداشته و ندارم اما درست نیست که هنوز هم از حاشیه‌های دوران جوانی‌ام صحبت می‌شود.

قبول دارید کمی هم خودتان مقصرید؟
من هر کاری کردم، خودم تاوانش را پس دادم. ۳ سال از بهترین دوران فوتبالم محروم شدم و سوخت…

(برای عوض کردن فضای مصاحبه می‌پرسیم) نظرسنجی برنامه ۹۰ را دیدی؟
خداداد عزیزی و ناصرخانی نوابغ فوتبال ما بودند…

ناصرخانی یا ناصر محمدخانی؟
ما به او می‌گفتیم ناصرخانی! او خیلی آقا و بی‌ادعاست. واقعاً فوتبالیست تکنیکی و بزرگی بود. خداداد هم همین‌طور و این هم یک نظرسنجی است. برای این دو و همین‌طور مجیدی و عبدالعلی چنگیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

راستی محمد پنجعلی در مصاحبه با ما گفت مجتبی محرمی را دیدم، آجریه آجری بود!
محمدآقا سلطان است. به هر حال ما قدیمی‌ها با هم شوخی داریم.

نوشته مجتبی محرمی:قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است! اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

میهن دانلود

نخبگان