ترس ریبری از بازگشت آسیب‌دیدگی

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ از بهتر شدن روند درمانش سخن به میان آورد اما به نظر می‌رسد هنوز از بازگشت آسیب دیدگی‌اش هراس دارد.
خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، آسیب دیدگی فرانک ریبری یکی از پیچیده‌ترین مصدومیت‌های جهان فوتبال در سال‌های اخیر بوده است.

او اما بعد از چند ماه دوری از فوتبال، سرانجام در دسامبر سال قبل توانست برای بایرن مونیخ به میدان برود اما دوباره آسیب دید و تاکنون هم به شرایط بازی نرسیده است. این بازیکن ۳۲ ساله هرچند تاکید می کند به شرایط بازی نزدیک شده است اما به نظر می رسد از بازی کردن دوباره هراس دارد چراکه هنوز ترس از آسیب دیدگی در او از بین نرفته است.

ریبری درباره شرایط بدنی‌اش گفت: روند درمان بسیار خوب پیش می رود و اکنون می توانم عضلاتم را بدون درد به حرکت در آورم. با این حال باید بگویم عجله ای برای بازگشت ندارم و تا اطمینان کامل نداشته باشم، به فوتبال برنمی‌گردم. می خواهم صد درصد آماده باشم و بعد از آن به ترکیب تیم برگردم.

او ادامه داد: به زودی به تمرین گروهی برمی‌گردم و به بقیه هم‌تیمی‌هایم تمرین خواهم کرد. احساس می کنم در ماه فوریه می توانم به میدان بروم و به تیمم کمک کنم.

این بازیکن فرانسوی حتی اگر به شرایط بازی کردن هم برسد، کار بسیار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بایرن مونیخ دارد چراکه داگلاس کاستا که جانشین او در ترکیب شده است، بازی های درخشانی را برای باواریای ها به نمایش گذاشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری بوده است. این احتمال بسیار زیاد است که ریبری در پایان فصل جاری بایرن را ترک کند. او از انگلیس، آمریکا و لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد.

نوشته ترس ریبری از بازگشت آسیب‌دیدگی اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

فیلم سریال آهنگ

نود32