مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: اخلاق مداری باید تکلیف کارکنان بانک باشد

926622893974697سیامک دولتی در دومین همایش سراسری نمایندگان پشتیبانی بیان داشت: تمامی ساحتهای اخلاق فردی، اخلاق شغلی و اخلاق سازمانی، براساس مسئولیت پذیری های شخصی متبلور می شود.

به گزارش خبرداغ، دومین همایش سراسری نمایندگان پشتیبانی استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور سیامک دولتی مدیرعامل، صمدی عضو هیات مدیره و سایر مدیران و روسای ادارات مرکزی به همراه نمایندگان دوایر ستادی استان ها در محل سالن جلسات بانک قرض الحسنه مهر ایران به مدت ۳ روز برگزار شد.
سیامک دولتی در این سمینار اظهار داشت: یکی از چالش هایی که سازمان ها در مسیر رشد اخلاقی خود با آنها روبه رو هستند، نوع نگاه به موضوع «حق و تکلیف» است.
وی افزود: مطمئنا حق و تکلیف یکی از اساسی ترین مباحث امروز و دغدغه های فکری نسل حاضر است، اما متاسفانه برخی افراد با حقوق خود نسبت به وظیفه شان بیشتر آشنا هستند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد: چنانچه افراد سازمان بر تکالیف خود تمرکز نمایند، تمامی ساحت های اخلاق فردی، اخلاق شغلی و اخلاق سازمانی، براساس مسئولیت پذیری های شخصی متبلور می شود.
وی ادامه داد: در نهمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران و در مدت ده ماه گذشته، تلاشمان این بود که یکی از بناهای ما آموزش باشد و در حال حاضر گروهی را نداریم که برای آنها دوره آموزشی برگزار نکرده باشیم.
سیامک دولتی تصریح کرد: این گردهمایی ها با اشاعه مطالب آموزشی به صورت کارگاه های تخصصی کمک می کند تا کارکنان با تبادل اطلاعات مطرح شده، بیشتر با حقوق و تکالیف خود آشنا شوند.

نوشته مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: اخلاق مداری باید تکلیف کارکنان بانک باشد اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

اتوبیوگرافی

باران دانلود