تأکید نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بر نقش تاثیرگذار بانک قرض الحسنه مهر بر اقتصاد کشور

020حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک، بر نقش تاثیر گذار بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خوشبختانه در پرتو همدلی و همزبانی که بین اعضای تیم اقتصادی دولت، مجلس و سایر ارکان نظام وجود داشت، دستاورد‌های مثبتی در عرصه اقتصادی حاصل شد.
وی افزود: با توجه به فضای ایجاد شده براثر مذاکرات موفق هسته ای، شرایط مناسبی برای فعالیت بانک ها مهیا خواهد شد که لازم است شبکه بانکی برای استفاده بهینه از این امکان برنامه ریزی نماید.
دولتی با اشاره به نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوران تحریم ها و همچنین در پسا برجام اظهار داشت: توانمندسازی و بهبود وضعیت اشتغال، تامین مایحتاج ضروری و ودیعه مسکن، ارتقای سطح اجتماعی- درمانی – معیشتی، بهبود وضعیت آموزشی و فرهنگی و همچنین حفظ و تثبیت موقعیت شغلی افراد از جمله خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوران تحریم ها و پس از برجام به ملت شریف ایران می باشد.
وی ادامه داد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه توسط این بانک، نقش مهمی را در توانمندسازی جامعه در خروج از شرایط سخت اقتصادی دوران تحریم داشته و مطمئنا در دوران پسابرجام نیز از جایگاه ویژه و تاثیر گذاری برخوردار است.
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در این دیدار بیان داشت: با خلق اقتصاد مقاومتی، پویا و مقتدر می توان از چالش های پیش روی اقتصاد کشور عبور کرد و مسیر پیش روی ما باید اقتصاد مبتنی بر تولید هر چه بیشتر و مدیریت بهینه مصرف باشد.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اولویت‌های قطعی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران توجه به حوزه سلامت و ارائه خدمات در این حوزه است، در دولت یازدهم نیز با همکاری ستودنی دولت و مجلس، گام‌های زیادی در جهت ارتقای سطح خدمات حوزه سلامت برداشته شده که امید است با جدیت در این حوزه پیش برویم.
ابوترابی تصریح کرد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه در طرح سفیران سلامت و همچنین تامین خرد مالی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک به منظور افزایش نرخ اشتغالزایی در بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند به پیشبرد اهداف دولت و مجلس در کاهش شکاف طبقاتی کمک شایانی داشته باشد.
شایان ذکر است، در این نشست صمیمی، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

نوشته تأکید نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بر نقش تاثیرگذار بانک قرض الحسنه مهر بر اقتصاد کشور اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

آلرژی و تغذیه

موزیک جوان