طرح شکایت ۷ نفر در پرونده حادثه کارواش در سعادت‌آباد

سخنگوی دستگاه قضایی گفت: هفت نفر از افرادی که در کارواش سعادت‌آباد حضور داشتند در رابطه با این موضوع شکایت کردند و پرونده تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار اظهار کرد: از مردم بصیر و انقلابی کشورمان برای حضور حداکثری خود در سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم؛ چرا که پس از ۳۷ سال یک برگ زرینی را به افتخارات خود افزودند و با ارزش‌های نظام تجدیدمیثاق کردند و به دشمن فهماندند که با وجود تبلیغات سوء مردم همچنان نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلام در صحنه حضور خواهند یافت و یاوه‌های دشمن در فکر و قلب‌شان اثری نخواهد داشت.

وی در اصلاح صحبت‌هایش در نشست خبری قبلی خود درباره تمدید قرار بازداشت حمید بقایی گفت: من در نشست خبری قبلی گفته بودم که سه بار قرار بازداشت وی تمدید شده، اما صحبت خود را اصلاح می‌کنم؛ زیرا اتهاماتی که به افراد وارد می‌شود طبق قانون آیین دادرسی کیفری دارای دو قسم است، اول آنکه یک نوع از اتهامات در هر دو ماه قرار بازداشت فرد تمدید می‌شود و در مواردی دیگر هر یک ماه یک بار قاضی موظف به تمدید قرار است که اتهامات آقای بقایی مشمول مواردی بوده که هر یک ماه یک بار تمدید می‌شود و طبق گفته وکیل ایشان و بررسی‌های خودم آقای بقایی شش نوبت قرار بازداشت‌شان تمدید شده است.

وی در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران در رابطه با حادثه‌ای که در یک کارواش واقع در سعادت‌آباد رخ داده و اینکه قوه قضاییه اینگونه اقدامات ماموران شهرداری را دنبال می‌کند و آیا پرونده‌ای در رابطه با این موضوع در دستگاه قضایی تشکیل شده است؟ گفت: در اینگونه موارد حتماً پرونده تشکیل می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در رابطه با حادثه سعادت‌آباد تاکنون هفت نفر از افرادی که در کارواش بوده‌اند شکایت کرده‌اند و پرونده‌هایی نیز تشکیل شده که در حال حاضر در حال رسیدگی است، البته تاکنون کسی بازداشت نشده اما افرادی برای بررسی موضوع احضار شده‌اند.

نوشته طرح شکایت ۷ نفر در پرونده حادثه کارواش در سعادت‌آباد اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

فانتزی

خرم خبر